BOEKHOUDING VOOR GGZ INSTELLINGEN
Zorgadministratie GGZ uitbesteden? We ontzorgen voor een vast tarief per maand
Zofi is financieel expert voor GGZ instellingen.
Onze diensten bestaan uit het verzorgen van de boekhouding GGZ, zorgadministratie, salarisadministratie, crediteuren- & debiteurenbeheer, jaarrekening en praktijkadvies.
We werken met onze slimme automatisering en artificial intelligence. Hierdoor zijn we in staat om je boekhouding GGZ geheel te automatiseren. Dit betekent dat we je onderstaande aan kunnen bieden.
- Meer efficiëntie en tijdsbesparing
- Volledige inzicht en grip op je administratie
- Een scherp en vast tarief per maand
We besparen je algeheel administratieve stress. Je ervaart een gerust gevoel en meer vrije tijd. Jij kunt je volledig richten op je GGZ business.
We zijn je graag van dienst.
Hoe werkt het?
Iedere GGZ instelling maakt gebruik van praktijksoftware. We zorgen voor de juiste inrichting en koppelen jouw praktijksoftware o.a. Medicore of Intramed aan je online administratie.
Zofi helpt je met het realiseren van je doelen!
Met onze branche-oplossing zorgen we ervoor dat je op eenvoudige en leuke wijze inzicht krijgt in je instelling. De administratie GGZ regel je met behulp van Zofi.


Persoonlijke zorgdashboard
Alle financiële informatie van je GGZ administratie komt samen in je persoonlijk zorgdashboard.
Log zelf in en bekijk realtime belangrijke zaken waaronder omzet, kosten, winst, debiteuren en crediteuren e.d.
Benchmark GGZ praktijk
Benieuwd hoe jouw financiële resultaten zich verhouden tot die van andere GGZ instellingen?
Met een benchmark vergelijken we jouw resultaten met die van andere (vergelijkbare) instellingen op het gebied van omzet groepen, inkoop, personeels- en overheadkosten.
De analyse van deze cijfers geeft weer hoe jouw positie zich verhoudt tot het landelijk gemiddelde en geeft je inzicht waar je bij kunt sturen.


Praktijkadvies voor GGZ instellingen
Als eigenaar van je GGZ instelling heb je behoefte aan een sparringpartner die kennis van zaken heeft. Daarom begeleiden we praktijkeigenaren ook bij ondernemersvraagstukken.
Je kunt bij ons terecht voor o.a.:
- Fiscaal advies
- Aanvraag vrijstelling Vennootschapsbelasting
- Advies over ondernemingsvormen / - BV structuur
- Begeleiden bij inkoop ggz & omzetplafond
- Liquiditeitsbegrotingen
- Optimalisatie bedrijfsprocessen
- Onderhandelingen over overname/overdracht
- Berekeningen van overnamesommen en goodwill
- Praktijkanalyses
- Waarneemovereenkomsten en arbeidsovereenkomsten
- Huur- en koopovereenkomsten
- Financieringsvraagstukken en financieringsadvies
- Bemiddeling bij het afsluiten of oversluiten van financieringen
6 redenen om te kiezen voor Zofi
Automatische koppelingen met de banken en HIS- en AIS-systemen.
Geen verborgen kosten, regel de boekhouder tegen een scherp en vast tarief.
Ervaar meer rust en vrije tijd.
Je boekhouding is vanaf nu heel eenvoudig. Je bespaart tijd en kosten.
Altijd en overal inzicht in je cijfers.
Als zorgondernemer heb je het druk. Daarom zijn we ook ‘s avonds en in het weekend bereikbaar.

Snelle en betrouwbare service, Eerlijke en nuchtere mensen om mee te werken en een transparante prijs. Alles wat je zoekt in een boekhouder. Daarom werken wij al jaren plezierig samen met Zofi.
Maak kennis met administratiekantoor Zofi
Of maak direct een afspraak door hier te klikken