Efficiënte administratie binnen jouw apotheek

Apotheek specialist + slimme automatisering = lage kosten voor je apotheek!

Zofi is de financiële expert van jouw apotheek

De administratie van je apotheek brengt veel werk met zich mee.

We verzorgen de boekhouding, salarisadministratie, crediteuren- & debiteurenbeheer, jaarrekening en geven praktijkadvies. Voor deze werkzaamheden vertrouw je op Zofi, de boekhouder voor apotheken.

We werken met slimme automatisering en artificial intelligence.Dit stelt ons in staat om de boekhouding van de apotheek geheel algeheel te automatiseren. Ontdek de voordelen van de boekhouder voor apotheken:

  • Meer efficiëntie en tijdsbesparing
  • Volledige inzicht en grip in jouw administratie
  • Een scherp en vast tarief per maand

Onze werkzaamheden besparen je veel administratieve stress. Je ervaart een gerust gevoel en meer vrije tijd. Leg gerust je focus op jouw business, wij nemen de administratie en boekhouding van je over.

Zofi is je graag van dienst.

Hoe werkt de apotheek administratie?

Iedere apotheek maakt gebruik van een AIS systeem. Wij zorgen voor de juiste inrichting en koppelen de praktijksoftware o.a. Pharmacom / CGM aan je online administratie.

Zofi helpt je met het realiseren van je doelen!

Met deze branche-oplossing zorgen we ervoor dat je op eenvoudige en leuke wijze inzicht krijgt in de financiële kant van je apotheek.

huisartsenpraktijk-hoe-werkt-het
huisartsenpraktijk-zorgdashboard

Persoonlijk apotheek Zorgdashboard

Alle financiële informatie van jouw apotheek komt samen in je persoonlijk zorgdashboard.

Log in wanneer het je uitkomt en bekijk realtime zaken waaronder omzet, kosten, winst, debiteuren en crediteuren e.d.

Benchmark en groei voor je apotheek

De administratie van je apotheek is één ding, maar hoe zien de praktijkresultaten er in verhouding met die van andere praktijken uit?

Met een benchmark vergelijken we jouw financiële resultaat met dat van andere (vergelijkbare) apotheken op het gebied van omzetgroepen, inkoop, personeels- en overheadkosten.

Krijg inzicht in de analyse van deze cijfers. Je ziet direct hoe jouw positie zich verhoudt tot het landelijk gemiddelde. Dit geeft je inzicht hoe en waar je bij kunt sturen, zodat je apotheek meer groeimogelijkheden krijgt.

Zorg consultancy adviesbureau - praktijkadvies

Apotheek advisering

Heb je als apotheekhouder behoefte aan een sparringpartner die kennis van zaken heeft? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. We begeleiden apotheekhouders ook bij ondernemersvraagstukken.

Je kunt bij ons terecht voor de volgende zaken:

  • Fiscaal advies
  • BTW advies en vraagstukken
  • Advies over ondernemingsvormen / - BV structuur
  • Liquiditeitsbegrotingen en budgettering
  • Cashflowmanagement
  • Optimalisatie bedrijfsprocessen
  • Onderhandelingen over overname/overdracht
  • Berekeningen van overnamesommen en goodwill
  • Waarneemovereenkomsten en arbeidsovereenkomsten
  • Huur- en koopovereenkomsten
  • Financieringsvraagstukken en financieringsadvies
  • Bemiddeling bij het afsluiten of oversluiten van financieringen

6 redenen om te kiezen voor Zofi

Slimme automatisering

Automatische koppelingen met de banken en HIS- en AIS-systemen.

Scherp en vast tarief

Geen verborgen kosten, regel de boekhouder tegen een scherp en vast tarief.

Geen administratieve stress

Ervaar meer rust en vrije tijd.

Efficiëntie

Je boekhouding is vanaf nu heel eenvoudig. Je bespaart tijd en kosten.

Zorgdashboard

Altijd en overal inzicht in je cijfers.

24/7 bereikbaar

Als zorgondernemer heb je het druk. Daarom zijn we ook ‘s avonds en in het weekend bereikbaar.

Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Ik ben erg blij met Zofi. De prijs kwaliteit verhouding is goed, maar wat ik het allerfijnste vind is de service. Bij Zofi kun je met al je vragen terecht. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee.

Mina Guerrouj -  Apotheker, BENU Apotheek Aelbrechtskade

Maak kennis met administratiekantoor Zofi