Administratie voor fysiotherapie

Wie kan jou helpen met de administratie voor fysiotherapie?

Zofi is gespecialiseerd in administratie voor fysiotherapie.

Bij Zofi werken we voor allerlei paramedici, waaronder een groot aantal fysiotherapeuten.

We zijn jouw specialist in de zorg én administratie. Daardoor profiteer je van een aantal fijne voordelen:

  • Ontvang de bedragen waar je recht op hebt
  • Geen stagnatie bij ziekte of verlof
  • Meer tijd om je bezig te houden met fysiotherapie

We besparen je administratieve stress, hierdoor ervaar je meer rust en vrije tijd. Zo kun jij je volledig richten op je fysiotherapie praktijk.

Wij zijn je graag van dienst.

Koppelingen met alle populaire boekhoudprogramma’s

Gebruik je binnen de praktijk voor fysiotherapie bijvoorbeeld INtramed, Incura, Fysiomanager, Fysioroadmap of Curasoft? Dan hebben we goed nieuws. Wij koppelen met die programma’s, om de boekhouding zo makkelijk mogelijk te maken.

We richten de boekhouding in met aandacht voor de praktijksoftware die je gebruikt. Zo helpen we je bij Zofi om jouw doelen te realiseren, de administratie bij te houden en je daar zo min mogelijk zelf naar te laten omkijken.

huisartsenpraktijk-hoe-werkt-het
huisartsenpraktijk-zorgdashboard

Gewoon goed geregeld

Staan de tarieven onder druk? Ligt er steeds meer aandacht op de resultaten van behandelingen? Een soepele koppeling met een boekhoudprogramma is dan een welkome stap voorwaarts.

We werken voor veel fysiotherapeuten, paramedici en bijvoorbeeld tandartsen. Zo zorgen wij ervoor dat het administratief ‘gewoon goed geregeld’ is.

Administratie voor fysiotherapie

Dus wil je de administratie voor fysiotherapie makkelijker maken? Geef de boekhouding uit handen. Wij zijn gespecialiseerd in zorg én boekhouden. Dat doen we met praktische software, die we moeiteloos koppelen aan de systemen die je al gebruikt. Zo weet je als fysiotherapeut zeker dat je de juiste oplossing kiest, net als veel anderen binnen de branche.

Zoek je een specialist in de zorg en boekhouden? Bel ons op telefoonnummer 085 8000 443, stuur ons een e-mail naar info@zofi.nl of gebruik het online contactformulier. Dan nemen we snel contact met je op.

Zorg consultancy adviesbureau - praktijkadvies

Advies voor de fysiotherapeut

Als praktijkhouder heb je soms behoefte aan een sparringpartner die kennis van zaken heeft. Daarom begeleiden we praktijkeigenaren ook bij ondernemersvraagstukken als administratiekantoor fysiotherapie.

Je kunt bij ons terecht voor o.a. :

  • Fiscaal advies
  • BTW advies en vraagstukken
  • Advies over ondernemingsvormen / - BV structuur
  • Liquiditeitsbegrotingen
  • Optimalisatie bedrijfsprocessen
  • Onderhandelingen over overname/overdracht
  • Berekeningen van overnamesommen en goodwill
  • Praktijkanalyses
  • Maatschapsovereenkomsten
  • Overeenkomsten Kostenmaatschap en POT-overeenkomsten.
  • Overeenkomsten van praktijkoverdracht
  • Waarneemovereenkomsten en arbeidsovereenkomsten
  • Huur- en koopovereenkomsten
  • Financieringsvraagstukken en financieringsadvies
  • Bemiddeling bij het afsluiten of oversluiten van financieringen

6 redenen om te kiezen voor Zofi

Slimme automatisering

Automatische koppelingen met de banken en HIS- en AIS-systemen.

Scherp en vast tarief

Geen verborgen kosten, regel de boekhouder tegen een scherp en vast tarief.

Geen administratieve stress

Ervaar meer rust en vrije tijd.

Efficiëntie

Je boekhouding is vanaf nu heel eenvoudig. Je bespaart tijd en kosten.

Zorgdashboard

Altijd en overal inzicht in je cijfers.

24/7 bereikbaar

Als zorgondernemer heb je het druk. Daarom zijn we ook ‘s avonds en in het weekend bereikbaar.

Maak kennis met administratiekantoor Zofi