Wat onze klanten vinden van onze dienstverlening

"Als ik één woord moet kiezen om Zofi te omschrijven, dan is het: ontzorgen.
Je hebt geen omkijken meer naar je administratie, boekhouding en belastingen. Onze assistent levert de bonnen digitaal aan en Zofi doet de rest. Altijd snel en foutloos.

Onze zorgfinancial heeft veel fiscale en juridische kennis. Handig, zo’n vraagbaak. Dat maakt het grote verschil met onlineboekhoudservices, terwijl de prijs ongeveer hetzelfde is."

Patrick Oort MSc
Fysiotherapeut, Fysio-/ Manuele Therapie

★★★★★

"We hebben voor een vast maandelijks bedrag de garantie dat onze boekhouding in orde is.

Door met Zofi in zee te gaan hebben we nu een specialist die meekijkt in onze boekhouding. De algehele workflow van facturen en bonnen van (balie)assistent tot aan klaarzetten van de betaalbatch verloopt vlekkeloos.
Door deze methodiek houden we de controle en overzicht. Zo hebben we voor een vast maandelijks bedrag de garantie dat onze boekhouding in orde is en dat geeft ons de rust en ruimte om onze focus maximaal op ons eigen vakgebied te houden"

Nilufer Canpolat-Ugur
Huisarts / praktijkeigenaar, Gezondheidscentrum Sanitas

★★★★★

"Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee.

Ik ben erg blij met Zofi. De prijs kwaliteit verhouding is goed, maar wat ik het allerfijnste vind is de service. Bij Zofi kun je met al je vragen terecht. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee."



Mina Guerrouj
Apotheker, BENU Apotheek Aelbrechtskade

★★★★★

De samenwerking ervaren wij als zeer prettig. Je wordt als klant goed geholpen, mensen binnen de organisatie beschikken over goede kennis van Exact Online en Intramed. Zofi heeft zeer goede kennis over automatisering. We hebben nu meer grip in onze cijfers."

Erhan Sen - Manager, Paramedische Zorg Nederland BV

"Wij waarderen de ondersteuning door Zofi zeer.

Wij waarderen de ondersteuning door Zofi zeer. Er is veel kennis over tandartsbranche.
Zo worden bijvoorbeeld alle cao-wijzigingen altijd automatisch doorgevoerd in de salarisadministratie. De manier van communiceren is snel en laagdrempelig. Dit maakt onze jarenlange samenwerking zeer plezierig."

Murat Alici
Tandarts, Dentalici B.V.

★★★★★

"Onze systemen zijn aan elkaar gekoppeld, waardoor je up-to-date inzicht krijgt. Dat geeft mij controle en overzicht.

De meerwaarde van Zofi zit voor mij in hun begrip van mijn branche. Ik baseer mijn beslissingen nu op cijfers die up-to-date zijn. En ze werken efficiënter en goedkoper, omdat ze veel geautomatiseerd hebben."

Anita Simons
Manager, Kraamzorg Sara

★★★★★

"Fijn bedrijf, wij hebben nu real-time managementinformatie met duidelijke overzichten.

Het is fijn om elke week even in te loggen en te kijken hoe het met de praktijk staat. Ook de persoonlijke kwartaal-gesprekken zijn erg verhelderend, waardoor de juiste keuzes gemaakt kunnen worden voor de toekomst, met financiële onderbouwing. Door hun concurrerende all-in-one prijzen komen wij ook niet voor verrassingen te staan."

Recep Aydinli
huisarts / praktijkeigenaar, Huisartsenpraktijk Medar

★★★★★

Zofi is er zodat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn boekhouding. Als medisch professional ben je niet graag bezig met je boekhouding. Zij vangen alles voor mij op. Zo kan ik blijven doen waar ik goed in ben!

H. Kondakci - Psychiater, Psychiatrie Praktijk Kondakci

"Dankzij team Zofi hebben we een koppeling met Medicom en Exact Online. Hiermee is onze declaratieservice helemaal geautomatiseerd.

Tevens zijn we helemaal ontzorgd van de betaling van de facturen, we krijgen netjes elke week een betaalbatch, die wij alleen hoeven in te lezen."

Burhanetdin Karademir
Huisarts / praktijkeigenaar, Gezonsheidscentrum Aelbrechtskade

★★★★★

"Het digitaal aanleveren van de inkoop- en verkoopfacturen levert een enorme tijdsbesparing op. De cijfers zijn altijd up to date en door de Cloud-oplossing overal benaderbaar.

Tevens is de financiële administratie gekoppeld aan een online dashboard waarin onze begroting van de komende jaren is opgenomen. Hierdoor kunnen we de resultaten heel eenvoudig vergelijken met onze doelstellingen.

Daarnaast is het leuk samenwerken met het jonge enthousiast team van Zofi."

A.F. Antonov
Tandarts, Multident B.V.

★★★★★

"De mensen van Zofi zijn wat mij betreft ongelofelijke toppers.

Ze wijzen je pro-actief op de mooiste belastingvoordelen, en reageren altijd heel snel. Top service! Ze hebben mijn volledige boekhouding geautomatiseerd en uit handen genomen. Ook de personeelsadministratie verloopt vlekkeloos. Aanrader om mee te gaan werken."

Reyis Kurt
Bestuursvoorzitter / Huisarts, Stichting Zorg Nederland

★★★★★

Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Ik ben erg blij met Zofi. De prijs kwaliteit verhouding is goed, maar wat ik het allerfijnste vind is de service. Bij Zofi kun je met al je vragen terecht. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee.

Mina Guerrouj - Apotheker, BENU Apotheek Aelbrechtskade

"Mijn declaraties komen automatisch in mijn boekhouding te staan, de inkoopzijde verloopt geautomatiseerd en de loonadministratie is volledig digitaal. Het personeel heeft een eigen inlog waarmee ze hun loonstroken kunnen zien en verlof kunnen aanvragen. Door Zofi ben ik veel minder tijd kwijt aan mijn administratie, betaal ik minder administratiekosten en heb ik meer inzicht in de cijfers van mijn praktijk.

Serpil Ozgen
Huisarts / praktijkeigenaar, Gezondheidscentrum Medisena

★★★★★

"Onze zorgfinancial neemt echt de tijd om mee te denken en komt met oplossingen die we zelf nooit zouden hebben bedacht.

De team Zofi voldoen niet alleen aan deze verwachting, maar overtreffen hem. Snel, transparant en kwaliteit.

Ik zou Zofi aan elke praktijkhouder of zorgprofessional aanraden."

Goran Matkovic
Psychiater, PsyQuick

★★★★★

"Eerlijke en nuchtere mensen om mee te werken en een transparante prijs.

Snelle en betrouwbare service, Eerlijke en nuchtere mensen om mee te werken en een transparante prijs. Alles wat je zoekt in een boekhouder. Daarom werken wij al jaren plezierig samen met Zofi."

Fatih Canak
Bestuurder, Sanitas Kliniek B.V. / GGZ

★★★★★