Prijzen (tarieven) administratiekantoor
Features & prijzen
Heb je vragen over onze pakketten? Bekijk de F.A.Q
Intake gesprek
We luisteren naar jouw wensen en situatie.
Advies bij bedrijfsstructuur
We adviseren de ideale inrichting van jouw online administratie en bedrijfsstructuur.
Online administratie
We automatisen je administratie. Je administratie is altijd up-to-date en je hebt perfect inzicht & grip in je cijfers.
Publicatiestukken
De deponering van de jaarstukken bij KvK.
Facturatietool (binnenkort)
Middels een app kun je heel makkelijk je eigen waarneem facturen opstellen en mailen.
Zorgdashboard
Een dashboard met financiele KPI's en aanleveringsmodule voor de kosten facturen.
Debiteurenbeheer
We koppelen je bankrekening met HIS- en AIS-systemen. Denk aan integraties met Pharmacom, Medicom, Exquise en Intramed.
Zodat de declaraties / verkoopfacturen automatische worden afgeletterd.
Crediteurenbeheer
We automatiseren en beheren de workflow van (balie)assistent tot aan klaarzetten van de betaalbatch.
De controle en autorisatie van de documenten is met een app te beheren.
Bespreking de halfjaarlijksecijfers
We bespreken je huidige cijfers en je krijgt een waardevolle advies & begeleiding gedurende het jaar.
Praktijk vs Praktijk+
De enige verschil tussen praktijk en praktijk+ is de grootte van een praktijk.
De grootte van een praktijk meten we aan de hand van de aantal patiënten, de locaties en kosten facturen.
Voorbeeld:
Bij een huisartsenpraktijk met patiënten aantal tussen 2000-3500: treffen we meestal aantal kosten facturen minder dan 25 stuks p/maand waarbij een praktijk abonnement past. En waarbij de kosten facturen meer dan 25 stuks zijn, adviseren we de praktijk+ abonnement.Praktijk vs Praktijk+
De enige verschil tussen praktijk en praktijk+ is de grootte van een praktijk.
De grootte van een praktijk meten we aan de hand van de aantal patiënten, de locaties en kosten facturen.
Voorbeeld:
Bij een huisartsenpraktijk met patiënten aantal tussen 2000-3500: treffen we meestal aantal kosten facturen minder dan 25 stuks p/maand waarbij een praktijk abonnement past. En waarbij de kosten facturen meer dan 25 stuks zijn, adviseren we de praktijk+ abonnement.F.A.Q.
Bekijk hier de meestgestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op
Bij een traditionele boekhouder worden de verkoop- en kosten facturen handmatig verwerkt. Naast deze arbeidsintensieve inzet komen ook de kosten van de jaarcijfers, de aangifte inkomstenbelasting en het advies als extra erbij.
Dankzij onze expertise in de zorg en slimme technologie zijn we in staat om een scherp en vast tarief te hanteren.
Met ons geautomatiseerde systeem kunnen we de declaraties, kosten facturen en bankafschriften automatisch inlezen en verwerken.
Hiermee is je administratie altijd up-to-date en je hebt perfect inzicht & grip in je cijfers.
Daarnaast krijg je waardevol advies & begeleiding gedurende het jaar.
Nee. Het is maandelijks opzegbaar. Je kunt ons hiervoor bellen of mailen. We houden het graag makkelijk voor je.
Met ons totaal ontzorgingspakket kunnen we de zorgondernemer veel werk uit handen nemen.
De belangrijkste voordelen zijn:
- We nemen de algehele crediteurenadministratie van je over. We automatiseren en beheren de workflow van (balie)assistent tot het klaarzetten van de betaalbatch.
- De controle en autorisatie van de documenten beheer je met een app.
- Hiermee ontzorgen we de praktijkhouder van financiële stress en de praktijk bespaart aan kosten voor een administratieve medewerker.
- Aanlevering van de halfjaarlijkse cijfers: we bespreken je huidige cijfers en je krijgt een waardevol advies & begeleiding gedurende het jaar.
Het enige verschil tussen praktijk en praktijk+ is de grootte van een praktijk.
De grootte van een praktijk meten we aan de hand van de aantal patiënten, de locaties en kosten facturen.
Voorbeeld:
Bij een huisartsenpraktijk met een patiënten aantal tussen 2000-3500: treffen we meestal minder dan 25 stuks p/maand kosten facturen aan, hierbij past een praktijk abonnement. Wanneer de maandelijkse kosten facturen meer dan 25 stuks bedraagt, adviseren we het praktijk+ abonnement.
Met onze digitale aanlevermethoden stuur je de kosten bonnen/facturen eenvoudig naar de online administratie.
Dit zijn alle facturen die reeds betaald zijn of nog betaald moeten worden zoals waarneem, huur, telefoon, schoonmaak, cursus, software, verzekering, kleine aanschaf facturen.
(De verkoop en declaraties worden automatisch ingelezen)
Overstappen naar Zofi?
Veel zorgondernemers denken dat het overstappen veel tijd, geld en moeite kost. Dat klopt niet. Via onze overstapservice kunnen we middels een machtiging al deze problemen van je overnemen.
Je gegevens worden door ons gecontroleerd en binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.
Indien je nog geen intakegesprek gehad hebt, plannen we direct een afspraak in. Hierna gaan we meteen aan de slag.
We weten dat je het heel druk hebt, daarom is het nu ook mogelijk om een beeld- of belafspraak in te plannen!
We zijn doordeweeks tot 20.00 uur 's avonds en in het weekend tot 15.00 uur beschikbaar.