Features & prijzen

Heb je vragen over onze pakketten? Bekijk de F.A.Q

 

ZZP / Starter

39 p/m

*maandelijks opzegbaar

ZZP+ / Personal holding

97 p/m

*maandelijks opzegbaar

Features

 
Features
  1. 60 kosten facturen p/jaar
  2. een abonnement voor een starter
Alle features van ZZP/Starter
  1. 120 kosten facturen p/jaar
  2. aangifte vennootschapsbelasting
  3. publicatiestukken
Intake gesprek
Advies bij bedrijfsstructuur
Online administratie
Aangifte inkomstenbelasting
Aangifte vennootschapsbelasting
Jaarrekening
Bespreking jaarrekening
Publicatiestukken
Onbeperkt administratie support
Facturatietool

Onbeperkt

Onbeperkt

Zorgdashboard
Debiteurenbeheer
Crediteurenbeheer
Aanlevering de halfjaarlijksecijfers
Bespreking de halfjaarlijksecijfers
Maximaal aantal kosten facturen (p/maand)

5

10

F.A.Q.

Bekijk hier de meestgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op

Waarom is Zofi zo voordelig?

Bij een traditionele boekhouder worden de verkoop- en kosten facturen handmatig verwerkt. Naast deze arbeidsintensieve inzet komen ook de kosten van de jaarcijfers, de aangifte inkomstenbelasting en het advies als extra erbij.

Dankzij onze expertise in de zorg en slimme technologie zijn we in staat om een scherp en vast tarief te hanteren.

Met ons geautomatiseerde systeem kunnen we de declaraties, kosten facturen en bankafschriften automatisch inlezen en verwerken.

Hiermee is je administratie altijd up-to-date en je hebt perfect inzicht & grip in je cijfers.

Daarnaast krijg je waardevol advies & begeleiding gedurende het jaar.

Zit je ergens aan vast?

Nee. Het is maandelijks opzegbaar. Je kunt ons hiervoor bellen of mailen. We houden het graag makkelijk voor je.

Wat zijn de verschillen tussen de basispakket en de totaal ontzorgingspakket ?

Met ons totaal ontzorgingspakket kunnen we de zorgondernemer veel werk uit handen nemen.

De belangrijkste voordelen zijn:

  • We nemen de algehele crediteurenadministratie van je over. We automatiseren en beheren de workflow van (balie)assistent tot het klaarzetten van de betaalbatch.
  • De controle en autorisatie van de documenten beheer je met een app.

     

  • Hiermee ontzorgen we de praktijkhouder van financiële stress en de praktijk bespaart aan kosten voor een administratieve medewerker.

     

  • Aanlevering van de halfjaarlijkse cijfers: we bespreken je huidige cijfers en je krijgt een waardevol advies & begeleiding gedurende het jaar.

 

Wat is het verschil tussen praktijk en praktijk+ abonnement ?

Het enige verschil tussen praktijk en praktijk+ is de grootte van een praktijk.

De grootte van een praktijk meten we aan de hand van de aantal patiënten, de locaties en kosten facturen.

Voorbeeld:

Bij een huisartsenpraktijk met een patiënten aantal tussen 2000-3500: treffen we meestal minder dan 25 stuks p/maand kosten facturen aan, hierbij past een praktijk abonnement. Wanneer de maandelijkse kosten facturen meer dan 25 stuks bedraagt, adviseren we het praktijk+ abonnement.




Wat houdt aantal kosten facturen in ?

Met onze digitale aanlevermethoden stuur je de kosten bonnen/facturen eenvoudig naar de online administratie.

Dit zijn alle facturen die reeds betaald zijn of nog betaald moeten worden zoals waarneem, huur, telefoon, schoonmaak, cursus, software, verzekering, kleine aanschaf facturen.

(De verkoop en declaraties worden automatisch ingelezen)

 

Wat is de gratis overstapservice ?

Overstappen naar Zofi?

Veel zorgondernemers denken dat het overstappen veel tijd, geld en moeite kost. Dat klopt niet. Via onze overstapservice kunnen we middels een machtiging al deze problemen van je overnemen.




Wat gebeurt er na je aanmelding ?

Je gegevens worden door ons gecontroleerd en binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.

Indien je nog geen intakegesprek gehad hebt, plannen we direct een afspraak in. Hierna gaan we meteen aan de slag.




linda-klantenservice-zofi-1

We weten dat je het heel druk hebt, daarom is het nu ook mogelijk om een beeld- of belafspraak in te plannen!

We zijn doordeweeks tot 20.00 uur 's avonds en in het weekend tot 15.00 uur beschikbaar.