vacature: (assistent) boekhouder

We zoeken een zorgfinancial om ons team te versterken!

Ben jij thuis in de volgende gebieden?

Boekhouden

Volledige administraties kunnen inrichten en beheren.

Zorgkennis

Ervaring en expertise binnen de zorgbranche.

Advies

Ondernemers proactief adviseren en begeleiden op basis van cijfers.

Automatisering

Geen handmatige invoer maar werken met moderne software.

Fiscaliteit

Inkomsten- en vennootschapsbelasting aangifte.

Rapportage

Maand- en jaarcijfers kunnen rapporteren aan klanten.

Waarvoor zoeken wij jouw hulp?

Zofi heeft zich als administratiekantoor jarenlang gespecialiseerd in geautomatiseerde boekhouding en praktijkbegeleiding binnen de zorgsector. Ons bedrijf is groeiende en daarom zijn wij op zoek naar een (assistent) accountant of boekhouder voor 24, 32 of 40 uur per week. Hebben cijfers geen geheimen meer voor jou? Wil jij een waardevolle functie binnen een mooi bedrijf? Lees dan snel verder..

Als (assistent) accountant of boekhouder krijg jij de verantwoordelijkheid over een eigen klantenportefeuille en word je het aanspreekpunt voor onze klanten. Daarnaast coördineer je de processen met als doel om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Onder andere de volgende taken behoren tot jouw takenpakket:

  • Kennismakingsgesprekken met nieuwe klanten
  • Voeren van complete administraties
  • Opstellen belastingaangiftes en jaarrekeningen
  • Je signaleert (fiscale) adviespunten en bent een sparringpartner voor alle ondernemersvragen...
  • Doorvoeren van nieuwe processen die de efficiency verbeteren

Wie zoeken wij?

Natuurlijk hebben we een aantal functie-eisen voor deze functie, maar wij vinden het vooral ook belangrijk dat je goed binnen het team past en het beste uit jezelf kan halen binnen Zofi. Op die manier kunnen we samen blijven groeien en ontwikkelen. Herken jij jezelf in onderstaande punten?

  • Je hebt een diploma op minimaal MBO-4 niveau op Financieel/Administratief gebied óf je hebt minstens 2 of 3 jaar werkervaring bij een administratie
  • Je bent bereid om op locatie en op afstand werkzaamheden voor onze klanten te verrichten
  • Met jouw flexibele instelling kan je goed zelfstandig werken en omgaan met ontwikkelingen op het gebied van automatisering
  • Je staat te popelen om mee te groeien met de organisatie en werkt professioneel en nauwkeurig

Dit bieden wij jou

Met meer dan 15 jaar ervaring in de zorgbranche nemen wij maar al te graag werk uit handen. Ben jij op zoek naar een veelzijdige, maar vooral heel leuke parttime functie? Geen dag is hier hetzelfde en je gaat aan het einde van jouw werkdag met een voldaan gevoel naar huis. Jij hebt samen met je collega's weer flink wat klanten kunnen helpen. Ben jij op zoek naar een waardevolle functie binnen een ambitieus bedrijf? Dan komen wij heel graag met jou in contact.

  • Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds, Vaste baan, Freelance / zzp
  • Werkuren: 24, 32 of 40 uur per week
  • Salaris: €3.000,00 - €4.500,00 per maand
  • Aanvullende vergoedingen: Overuren uitbetaald, vakantiegeld, vakantiedagen en reiskostenvergoeding
  • Extra: Hybride werken en flexibele werktijden

Solliciteer direct