Zorgadministratie voor de GGZ
Hoe doe je de zorgadministratie in de GGZ én houd je aandacht voor jouw cliënten? Het kan best lastig zijn om dit te combineren. Een eigen medewerker voor de zorgadministratie is misschien te veel van het goede. Aan de andere kant kost het jou meer tijd dan je lief is.
In dat geval kun je de GGZ zorgadministratie aan ons uitbesteden. Wij nemen het van je over, en werken er volledig transparant aan. Bovendien zijn we op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving, inclusief alle veranderingen met effect op de administratie en registratie.
Wet- en regelgeving en de GGZ administratie
Zowel de wet- en regelgeving als de eisen van zorgverzekeraars, gemeenten, zorgkantoren, de SVB en CBS inzake registratie, facturatie en verantwoording veranderen doorlopend. Dat betekent dat je goed op de hoogte moet blijven van wat er allemaal belangrijk is, om geen fouten te maken.
Onze specialisten weten wat er speelt, vaak al voordat het wordt ingevoerd of veranderd. Zo spelen we er moeiteloos op in, om jouw zorgadministratie voor de GGZ op de juiste manier te doen.
5x goed geregeld
Met onze hulp voor de GGZ zorgadministratie weet je zeker dat het goed geregeld is:
- Geen zorgen over facturatie, declaratie en verantwoording
Wij houden ons bezig met de facturatie, declaratie en verantwoording. Zo weet je onderaan de streep zeker dat het allemaal netjes klopt. - Administratieve processen zonder hobbels
We sluiten administratieve processen en de verwerking daarvan netjes op elkaar aan. Dat voorkomt hobbels, dankzij een naadloos proces. - Flexibele inzet: wij groeien mee
Bij groei of krimp van jouw bedrijf groeien we gewoon met je mee. Zo past de inzet altijd precies bij de zorgadministratie die er moet gebeuren. - Professionele ondersteuning bij vragen
En kom je ergens zelf niet uit of heb je specifieke ondersteuning nodig? Dan zijn onze specialisten natuurlijk beschikbaar. - Geen omkijken naar langlopende verplichtingen
Ten slotte houden we rekening met langlopende verplichtingen, en waarschuwen we je op het moment dat dit actie vereist.
Zorgadministratie voor de GGZ
Wil je zeker weten dat de zorgadministratie voor de GGZ goed geregeld is? Net als binnen de thuiszorg door zzp’ers zorgen we ervoor dat je hier zo min mogelijk omkijken naar hebt.
We houden het allemaal transparant voor je bij, zodat je zelf de touwtjes in handen hebt. Tegelijkertijd hoef je er niet naar om te kijken, omdat je zeker weet dat het goed zit. Zo nemen we de administratie uit handen, hoef jij je geen zorgen te maken en klopt het onderaan de streep.
Even kennismaken?
Zoek je een specialist in de zorg en boekhouden? Bel ons op telefoonnummer 085 8000 443 of stuur ons een e-mail naar info@zofi.nl. Dan nemen we snel contact met je op.
Of maak direct een afspraak door hier te klikken
Wil je een vrijblijvend advies?
Dan kun je contact opnemen met onze zorgfinancial:
Kevin Hermse