Medewerker zorgadministratie GGZ

Home » Kennisbank » Administratie voor de zorg » Medewerker zorgadministratie GGZ
Zorgadministratie voor de GGZ

Je zoekt een medewerker voor de zorgadministratie GGZ. Dat is precies waar we sterk in zijn, al zijn we technisch gezien natuurlijk geen medewerker voor jouw organisatie of instelling.

In plaats daarvan werken we mee als een medewerker. Wij hebben de expertise, ervaring én de capaciteit. Dat betekent dat onze klanten in de praktijk vaak tot 45% goedkoper uit zijn dan met een eigen medewerker. Ondertussen verzorgen we de zorgadministratie voor de GGZ, omdat we veel ervaring hebben in de zorgsector.

Gewoon goed geregeld

Wij kennen de zorgsector en specifiek die van de GGZ. Dat betekent bijvoorbeeld dat we op de hoogte zijn van de belangrijke wet- en regelgeving. Op die manier voorkomen we omkijken naar bijvoorbeeld de facturatie, declaratie en verantwoording.

Daarnaast zijn we sterk in administratieve processen en maak je bij ons handig gebruik van een flexibele inzet. Dus zoek je professionele ondersteuning bij vragen of gaat het je vooral om de langlopende verplichtingen? Dat is in de beide gevallen precies waarmee we je goed kunnen ondersteunen. Zo werken we mee als een medewerker binnen jouw organisatie.

Medewerker zorgadministratie GGZ

We zijn op afstand de medewerker zorgadministratie GGZ die je zoekt. Dat doen we natuurlijk in overleg en precies op de manier die je zelf prettig vindt werken. Wij gebruiken systemen die we uitstekend kunnen afstemmen op de processen binnen jouw praktijk, de zorginstelling of het zorgkantoor waar je voor werkt.

Even kennismaken?

Zoek je een specialist in de zorg en boekhouden? Bel ons op telefoonnummer 085 8000 443 of stuur ons een e-mail naar info@zofi.nl. Dan nemen we snel contact met je op.

Of maak direct een afspraak door hier te klikken

Wil je een vrijblijvend advies?

Dan kun je contact opnemen met onze zorgfinancial: