GGZ zorgadministratie

Home » Kennisbank » Administratie voor de zorg » GGZ zorgadministratie
Zorgadministratie voor de GGZ

Hoe geef je de GGZ zorgadministratie goed uit handen? Het is precies waar wij sterk in zijn. We werken met je mee als een eigen medewerker, terwijl we extern zijn en veel efficiënter werken dan veel eigen medewerkers. Dat betekent dat onze klanten gemiddeld tot 45% op de kosten besparen.

Wij regelen de zorgadministratie voor de GGZ. Het gaat om facturatie, declaratie en verantwoording, net als om andere administratieve processen die anders tot hobbels leiden. En zoek je naar een flexibele inzet, omdat je verwacht te gaan groeien? We passen ons moeiteloos aan.

Wij kennen de wet- en regelgeving

Heel belangrijk voor de GGZ zorgadministratie is natuurlijk de wet- en regelgeving. Die kennen we, omdat we daar dagelijks mee werken. We kennen bovendien de eisen van zorgverzekeraars, gemeenten, zorgkantoren, de SVB en het CBS.

Onze specialisten voor de GGZ zorgadministratie weten wat er speelt en begrijpen wat er belangrijk is. Daar stemmen we onze werkwijze doorlopend op af. Bovendien houden we rekening met de processen en werkwijze binnen jouw instelling of bij het zorgkantoor waar je werkt.

GGZ zorgadministratie

Op die manier nemen we de GGZ zorgadministratie van je over. Dit betekent dat wij doen waar we goed in zijn, zodat jij meer handen vrij kunt maken om zorg te verlenen. Ondertussen voorkomen we fouten, helpen we op de kosten te besparen en zijn onze professionals beschikbaar voor vragen en advies.

Even kennismaken?

Zoek je een specialist in de zorg en boekhouden? Bel ons op telefoonnummer 085 8000 443 of stuur ons een e-mail naar info@zofi.nl. Dan nemen we snel contact met je op.

Of maak direct een afspraak door hier te klikken

Wil je een vrijblijvend advies?

Dan kun je contact opnemen met onze zorgfinancial: