Boekhouden en loonadministratie

Home » Kennisbank » Administratie voor de zorg » Boekhouden en loonadministratie
Loonadministratie in de zorg

Hoe combineer je boekhouden en loonadministratie? Het is precies waar we goed in zijn, dankzij onze uitgebreide ervaring voor zorginstellingen en zorgkantoren.

Dat benadrukt daarmee ook meteen onze specialisatie. Wij zijn sterk in de zorgsector, omdat we die begrijpen. Dat komt goed van pas als we inzicht bieden in de loonkosten, zorgen voor overzichten voor werknemers en je helpen voldoen aan de verplichtingen naar de Belastingdienst.

Moet je een loonadministratie bijhouden?

Of je naast boekhouden verplicht bent een loonadministratie bij te houden hangt af van jouw type bedrijf. Er gelden drie voorwaarden:

  • Minimaal één werknemer in dienst
  • Werknemer(s) ontvangen loon
  • Je bent als werkgever inhoudingsplichtige

Als je twijfelt of je een loonadministratie moet bijhouden adviseren we je daar graag over. We kijken met je mee, om aan te geven of er naast de boekhouding meer dient te gebeuren. Zo nemen we graag voor je uit handen wat er belangrijk is. Uiteraard werken we transparant, dus zorgen we ervoor dat het goed geregeld is.

Boekhouden en loonadministratie

Wij helpen je met boekhouden en de loonadministratie. De twee diensten gaan hand in hand, dus we leggen je graag uit hoe we je daarmee voordelig van dienst kunnen zijn. Veel van onze klanten besparen tot 45% op hun kosten. Bovendien weet je met onze begeleiding zeker dat het goed geregeld is.

Even kennismaken?

Zoek je een specialist in de zorg en boekhouden? Bel ons op telefoonnummer 085 8000 443 of stuur ons een e-mail naar info@zofi.nl. Dan nemen we snel contact met je op.

Of maak direct een afspraak door hier te klikken

Wil je een vrijblijvend advies?

Dan kun je contact opnemen met onze zorgfinancial: