Stap nu over en ontvang
2 maanden gratis boekhouding
Geldig als je vóór 1 maart 2022 overstapt. Maandelijks opzegbaar en géén opstartkosten.
Of maak direct een afspraak door hier te klikken
Zofi is dé financiële oplossing voor
de ZZP'ers in de zorg
Je boekhouding wordt ontzorgd voor
Pakket ZZP Zorg I
€ 29,00
p/m
(als je vrijgesteld bent van btw)
Administratie
Verzorgen btw-aangiften
Jaarstukken
IB-aangifte
Bespreking jaarstukken
Telefonisch en digitaal contact
Pakket ZZP Zorg II
€ 39,00
p/m
(als je btw aangifte moet doen)
Administratie
Verzorgen btw-aangiften
Jaarstukken
IB-aangifte
Bespreking jaarstukken
Telefonisch en digitaal contact
Waarom is dit belangrijk voor jou als ZZP'er in de Zorg?
Hiermee verloopt je financiële administratie efficiënt en volledig geautomatiseerd. Hierdoor kan jij je volledig op de zorg focussen!
F.A.Q.
Bekijk hier de meestgestelde vragen.
Bij een traditionele boekhouder worden de verkoop- en kosten facturen handmatig verwerkt. Naast deze arbeidsintensieve inzet komen ook de kosten van de jaarcijfers, de aangifte inkomstenbelasting en het advies als extra erbij.
Dankzij onze expertise in de zorg en slimme technologie zijn we in staat om een scherp en vast tarief te hanteren.
Met ons geautomatiseerde systeem kunnen we de declaraties, kosten facturen en bankafschriften automatisch inlezen en verwerken.
Hiermee is je administratie altijd up-to-date en je hebt perfect inzicht & grip in je cijfers.
Daarnaast krijg je waardevol advies & begeleiding gedurende het jaar.
Nee. Het is maandelijks opzegbaar. Je kunt ons hiervoor bellen of mailen. We houden het graag makkelijk voor je.
Overstappen naar Zofi?
Veel zorgondernemers denken dat het overstappen veel tijd, geld en moeite kost. Dat klopt niet. Via onze overstapservice kunnen we middels een machtiging al deze problemen van je overnemen.
Je gegevens worden door ons gecontroleerd en binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.
Indien je nog geen intakegesprek gehad hebt, plannen we direct een afspraak in. Hierna gaan we meteen aan de slag.
6 redenen om te kiezen voor Zofi
Automatische koppelingen met de banken en HIS- en AIS-systemen.
Geen verborgen kosten, regel de boekhouder tegen een scherp en vast tarief.
Ervaar meer rust en vrije tijd.
Je boekhouding is vanaf nu heel eenvoudig. Je bespaart tijd en kosten.
Altijd en overal inzicht in je cijfers.
Als zorgondernemer heb je het druk. Daarom zijn we ook ‘s avonds en in het weekend bereikbaar.
Wat vinden onze klanten van ons?
"Onze systemen zijn aan elkaar gekoppeld, waardoor je up-to-date inzicht krijgt. Dat geeft mij controle en overzicht.
De meerwaarde van Zofi zit voor mij in hun begrip van mijn branche. Ik baseer mijn beslissingen nu op cijfers die up-to-date zijn. En ze werken efficiënter en goedkoper, omdat ze veel geautomatiseerd hebben."
Anita Simons
Kraamzorg
★★★★★
"Zofi is er zodat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn boekhouding. Als verpleegkundige ben je niet graag bezig met je boekhouding. Zij vangen alles voor mij op. Zo kan ik blijven doen waar ik goed in ben!"
Asha Chen
ZZP verpleegkundige
★★★★★
"Als ik één woord moet kiezen om Zofi te omschrijven, dan is het: ontzorgen.
Je hebt geen omkijken meer naar je administratie, boekhouding en belastingen. Onze assistent levert de bonnen digitaal aan en Zofi doet de rest. Altijd snel en foutloos.
Onze zorgfinancial heeft veel fiscale en juridische kennis. Handig, zo’n vraagbaak. Dat maakt het grote verschil met onlineboekhoudservices, terwijl de prijs ongeveer hetzelfde is."
Patrick Oort MSc
Fysiotherapeut
★★★★★
Ook 2 maanden gratis boekhouden?
ZZP'er in de zorg geef je boekhouding uit handen!
We besparen je administratieve stress, dat geeft je een gerust gevoel en meer vrije tijd. Zodat jij je volledig kan richten op de zorg.
Wij zijn je graag van dienst.
Of maak direct een afspraak door hier te klikken
Wil je een vrijblijvend advies?
Dan kun je contact opnemen met onze zorgfinancial:
- Kasteleinenkampweg 9P
- 5222 AX ‘s-Hertogenbosch
- 085-8000443
- Klik hier om te WhatsAppen
- info@zofi.nl